Mieszkanie na sprzedaż Szczecin cz.3

Duża promocja ofert mieszkań w biurach nieruchomości powoduje, że wyświetlane są często i mają dużą ilość odsłon. Wysokie miesięczne koszty reklamy i promocji wydawane przez biura nieruchomości przekładają się na ilość klientów docierających do ofert mieszkań wystawionych na sprzedaż. Pośrednicy nieruchomości ponadto potrafią przygotować dobrą ofertę. Niewątpliwie dobrze wykonane zdjęcia i opis mieszkania mają ogromny wpływ na oglądalność oferty w Internecie.

mieszkanie na sprzedaż szczecin

Mieszkanie powinno być odpowiednio przygotowane do sesji zdjęciowej.


Pośrednicy nieruchomości wiedzą jakie elementy mieszkania warto wyeksponować a jakie lepiej schować.


Obecnie zanim klient zdecyduje się na obejrzenie mieszkania ogląda ofertę on-line. Klienta zachęconego przez dobrze przygotowaną ofertę trudno później zniechęcić. Z drugiej strony źle wykonane zdjęcia, na których widać codzienny bałagan, mogą spowodować, że nikt nie zainteresuje się ofertą.

Mieszkanie na sprzedaż Szczecin

Fotografie powinny być wykonane w wysokiej rozdzielczości, aby po ich powiększeniu na komputerze nadal były w dobrej jakości. Na zdjęciach powinny być widoczne wszystkie pomieszczenia. Dobrze jeżeli jest możliwość obejrzenia filmu – wirtualny spacer po mieszkaniu. Pośrednicy nieruchomości potrafią taką prezentację przygotować. Dobrze przygotowana oferta zwiększa szanse na szybką sprzedaż.

Właściciele nieruchomości sprzedając samodzielnie swoje mieszkanie nie znają klientów i nie widzą w jaki sposób samodzielnie przygotować ogłoszenie.


Zawyżona cena nieruchomości i słaba oferta powodują, że przez wiele miesięcy nie ma zainteresowania kupnem mieszkania. Każdy zainteresowany potencjalny klient jest bardzo ważny. Pośrednik nieruchomości odbierający telefon wie jak z klientem rozmawiać, aby go nie zachęcić. Ma dla niego dużo czasu, ponieważ na tym polega jego praca. Właściciel mieszkania na co dzień pracujący w innej branży dodatkowo sprzedający mieszkanie, jeżeli nie znajdzie czasu na szczegółowe przedstawienie oferty może go skutecznie zniechęcić. Potencjalni klienci zadają dużo pytań. Na każde z nich trzeba odpowiedzieć w taki sposób aby go nie stracić.

W trosce o naszych Klientów oraz zgodnie z zaleceniami Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości stosujemy Kartę Bezpieczeństwa Covid19