Biuro nieruchomości Szczecin, a home staging cz.4

Kolejną już zasadą home staigingu są zapachy. We wcześniejszych artykułach wspomniano o dobrym wywietrzeniu mieszkania, używaniu środków czystości przyjemnie pachnących i nie używaniu zbyt intensywnych olejków zapachowych. Zapach w mieszkaniu jest często charakterystyczny dla danej rodziny. W ten sam sposób pachną ubrania, buty, torebki a także elementy wyposażenia, które wchłaniają zapachy. Warto poświęcić czas na wyeliminowanie z mieszkania zapachów, które mogą przeszkadzać potencjalnemu klientowi.

Agent z biura nieruchomości bardzo często wchodząc do danej nieruchomości jest w stanie bardzo szybko zidentyfikować źródło specyficznego zapachu.

Przykre zapachy mogą pochodzić z brudnych ubrań, butów, starych mebli, zwiędłych roślin czy akcesoriów zwierzęcych.  Trudno jest wyeliminować zapach kota czy psa, jeżeli mieszkał tam bardzo długo warto jednak zadbać o to, aby zminimalizować intensywne zapachy zwierząt. Nie wiemy bowiem czy osoby oglądające mieszkanie, potencjalni klienci lubią zwierzęta i czy planują hodować własne. Zbyt intensywne zapachy zwierzęce w mieszkaniu mogą skutecznie odstraszyć potencjalnego kupca. Warto wówczas pomyśleć o przemalowaniu ścian, odświeżeniu ich a jednocześnie pozbyciu się zapachu zwierząt, które ściany wchłonęły.

Pracownicy biura nieruchomości znają sposoby na pozbywanie się przykrych zapachów.

W związku z powyższym warto z ich doświadczenia i wiedzy skorzystać. Można także ozonować mieszkanie lub używać odświeżaczy w aerozolu, jednak nie bezpośrednio przed przyjściem klientów. Warto wybierać zapachy delikatne, nie słodkie i niezbyt ostre. Wnętrze  należy spryskać kilka godzin przed spotkaniem i dobrze wywietrzyć.

Przedstawiciel agencji nieruchomości wchodząc do mieszkania bardzo szybko jest w stanie ocenić, czy zapach wydostający się z mieszkania jest przyjemny czy drażniący. Warto w tej kwestii posłuchać specjalistów. Biuro nieruchomości w Szczecinie ma duże doświadczenie w tym, w jaki sposób klienci reagują na zapachy w prezentowanych mieszkaniach. Po wyjściu z prezentowanej nieruchomości klienci nadal rozmawiają o oglądanej nieruchomości, w miejscach w których zapach jest nieprzyjemny lub drażniący klienci zapamiętują ją na dłużej ale z reguły nie wracają do niej i nie są zainteresowani jej zakupem.


W trosce o naszych Klientów oraz zgodnie z zaleceniami Polskiej Federacji Rynku Nieruchomości stosujemy Kartę Bezpieczeństwa Covid19